Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
bogholderiprogram
Fra : Christian Hvid

Dato : 16-10-01 10:10

Hej gruppe,

jeg leder efter et godt (det bedste bogholderiprogram til en
enkeltmandsvirksomhed - dvs. først og fremmest momsregnskab. Nogen forslag?

-- Christian

Fra : Jens U

Dato : 16-10-01 13:42

Christian Hvid skrev ...
>Hej gruppe,
>
>jeg leder efter et godt (det bedste bogholderiprogram til en
>enkeltmandsvirksomhed - dvs. først og fremmest momsregnskab. Nogen forslag?
>
>-- Christian

Pcplus 4.0
Dos baseret, let og billigt.

--
Hilsen Jens
E-mail:>>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jens U

Dato : 16-10-01 14:05

Er man ikke til Dos så måske dette http://www.summarum.dk/

Fra : The BMA man

Dato : 19-10-01 16:29

On Tue, 16 Oct 2001 14:42:09 +0200, "Jens U" <reveredk@studmc.dkX>
wrote:

>Pcplus 4.0
>Dos baseret, let og billigt.

Nu siger du billigt.
Kan det stadig købes??

Stay loving & keep cool

Brian Madsen

PS. When answering me via email please remove NOSPAM from my email address.

Fra : Jens U

Dato : 19-10-01 23:00

The BMA man ...

>Nu siger du billigt.
>Kan det stadig købes??

Vides ikke, men der findes sites hvor man kan DL versionen
og så er det helt op til ens samvittighed
Den er endda 2K kompatibel.
--
Hilsen Jens
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : cfs6621

Dato : 17-10-01 09:28

http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm

her finder du en del regnskabsprogrammer, demoer men og gratis programmer.
Hvis du har et lille firma, så kan jeg anbefale Dantax-programmet, som er
forholdsvis simpelt.

Hvis du vil ofre lidt penge på det, så får du mere brugervenlighed ved at
vælge pc-firma

www.circuitdata.dk

Mvh

René I. Petersen
www.din-regnskabspartner.webside.dk

Fra : Jens U

Dato : 19-10-01 23:13

René skrev ...

>Hvis du vil ofre lidt penge på det, så får du mere brugervenlighed ved at
>vælge pc-firma
>
>www.circuitdata.dk

min. system krav P200 64Mb ram, Boland databasen trækker da ellers tænder ud på maskinen.

Jeg vil i netværks versionen kun vil anbefale til meget erfaret sysadm.
et positivt ting er da at de er hjælpsomme, når det så ikke virker.