Bios guide
Fra : Carstensen

Dato : 16-10-01 10:30

Er der nogen der ved om der findes en guide over bios'en. Jeg mener hvad de
forskellige indstillinger bruges til osv.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 16-10-01 10:35

> Er der nogen der ved om der findes en guide over bios'en. Jeg mener hvad
de
> forskellige indstillinger bruges til osv.

Der er højst sandsynlig en gennemgang af de forskellige funktioner i din
manual til bundkortet. Hvis ikke du er i besíddelse af en sådan kan du nok
finde den på nettet

MVH

THomas

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-10-01 10:43

"Carstensen" <carstensen@cool.dk> wrote in

> Er der nogen der ved om der findes en guide over bios'en. Jeg
> mener hvad de forskellige indstillinger bruges til osv.

Noget i den her stil?:

http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ: