Er den død for tid og evighed?
Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 09:47

Jeg kom til at skrive en fil til telefonen. Den skulle skrives til 260000
men jeg kom til at skrive den til standard (200000)?

Nu kan jeg ikke engang tænde den - er der noget at gøre?

Fra : Brian Fisker

Dato : 16-10-01 10:00

> Jeg kom til at skrive en fil til telefonen. Den skulle skrives til
260000
> men jeg kom til at skrive den til standard (200000)?
>
> Nu kan jeg ikke engang tænde den - er der noget at gøre?

Findt et backup (hvilket du selv burde have taget) og lig dette ind.

\Mandal

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 11:06

> Findt et backup (hvilket du selv burde have taget) og lig dette ind.
'Jeg kunne ikke lave et backup - skal det være samme version eller må det
godt være en anden?

Fra : Brian Fisker

Dato : 16-10-01 12:14

> 'Jeg kunne ikke lave et backup - skal det være samme version eller må
det
> godt være en anden?

1. Hvis du ikke kan lave et backup, kan du heller ikke skrive til
telefonen (nogenlunde tommelfingerregel). Derfor! Sørg altid for at lave
et succesfuldt backup inden flash!

2. Det *SKAL* være samme softwareversion du flasher med, når du ligger
en anden backup ind!

3. Hvilken telefon og softwareversion er der tale om?

\Mandal

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 13:35

Det er en nokia 3210 - og jeg har en magen til med samme softwareversion der
virker...!
Men den kan ikke læse fra den. Det har vist noget at gøre med hvilke
processor den bruger.

Fra : Brian Fisker

Dato : 16-10-01 15:21

> Men den kan ikke læse fra den. Det har vist noget at gøre med hvilke
> processor den bruger.

Du skal finde en anden f_loader fil

\Mandal

Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 17:36

Jeg har den f_loader der passer til det id dejan flasher skriver.
- Jeg tvivler derfor på at det er problemet...

Fra : Spinner

Dato : 16-10-01 12:23

Når man ligger et backup ind - skal man så gøre det via F1 eller F2

Spinner