F_loader problem
Fra : Kresten P. Vester

Dato : 16-10-01 09:09

Mit skærm billede når jeg forsøger at læse telefonen inder holder følgende:
Boot Loader is Ready.
Flash ID:001F00C0
Flash Loader is Ready.
Flash Loader Init Error! Tx=0

+----------------------------------------------------------+
¦ Reading Phone... Addr:00201000 ¦
¦ ¦
¦ 0% ¦
¦ __________________________________________________ ¦
+----------------------------------------------------------+

Jeg har prøvet med flere forksellige f_loader.bin
Kan en af jer ud fra ovenstående gennemskue om det er f_loader.bin den er
gal med - eller hvad der ellers kan være galt

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 16-10-01 21:00

"Kresten P. Vester" <k.vester@dak.k64.dk> wrote in

> Jeg har prøvet med flere forksellige f_loader.bin
> Kan en af jer ud fra ovenstående gennemskue om det er f_loader.bin den
> er gal med - eller hvad der ellers kan være galt

Hvad er det for en telefon?

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Familien Vester

Dato : 17-10-01 16:08

Det er en Nokia 3210.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 06-11-01 00:50

Hej Kresten,

Jeg har sendt dig en mail med en flashloaderfil der virker til ihvertfald at
skrive til telefonen n[r det er en 3210 med dette flashid.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk