P&T vande
Fra : The Healer

Dato : 23-11-00 17:05

Hej

Er der andre end mig, der har haft totalt mange nul dage i drive in ved
lynge. Jeg har brug de samme metoder, som de andre år, men har aldrig før
haft så få fangster på et år (For at sige 8 tur nul fisk). Derimod har
St.Rosenbusk været godt næsten hele året. Er der nogen der e.v.t. har en
forklaring !

Fra : Anders Wøbbe

Dato : 23-11-00 17:15

"The Healer" <tommy@the-healer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lynge. Jeg har brug de samme metoder, som de andre år, men har aldrig før
> haft så få fangster på et år (For at sige 8 tur nul fisk).

Roligt nu, der kommer fisk om 14 dage.
MVH AndersW

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-11-00 18:38

"Anders Wøbbe" <cis9968@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "The Healer" <tommy@the-healer.dk> skrev i en meddelelse

> Roligt nu, der kommer fisk om 14 dage.
> MVH AndersW

JA DER HAR DE LUKKET:::::::::::.

Fra : The Healer

Dato : 23-11-00 20:10

Hej igen

Er det de fisk der skulle havede været der