Jule/nissetøj til barn på 1 år?
Fra : Britta Madsen

Dato : 16-10-01 08:11

Hejsa...
Jeg ville høre om der er nogle af jer her i gruppen der ved hvor man kan
købe jule/nissetøj til børn på 1 år og derunder?

Håber I kan hjælpe mig :)

M.v.h
Britta

Fra : Kieler-Saietz

Dato : 25-10-01 13:23

hej
jeg købte sidste år lækkert nissetøj til mine to unger hos H & M Rowells
Dvs over nettet, men fra deres katalog.
Det var ligesom nattøj/joggingdragt i ren bomuld, ikke med lådden bagside,
røde med hvide kanter og hvidt bælte til og også nissehue.
De havde stort set ikke andet på i december måned.
Så prøv www.hm.com

hilsen
Betina

<3bcbde43$0$51395$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 27-11-01 19:25

H & M har en nisse-sparkedragt i babyafdelingen. Findes i str. 50/56 (0-2
mdr.) - str. 80 ( 1 år).
Rød bomuld med hvide manchetter ved fødder og hænder, samt en lang spids
nissehue. Pris ca. 80,- kr.
Jeg ved ikke om det er for sent, men jeg så dragterne så sent som i fredags.

mvh. Henriette