Batteri til ibm thinkpad 560
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 16-10-01 06:09

Hej

Jeg har en ibm thinkpad 560, hvor batteriet er "no good", det kan ikke lades
op, men computer kører godt nok på laderen, princippet med en bærbar er bare
ligesom ikke opfyldt.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet ud af at et nyt batteri ligger
på mellem 2000 og 2500 kr. det syntes jeg er dyrt.
Så jeg tænkte om der er nogen som har erfaring med at skifte elemterne i
batteriet selv, evt. med samme slags som bruges til modelbiler.

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : Jesper Brock

Dato : 16-10-01 06:18

"Bjarne Petersen" <bep@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lades
> op, men computer kører godt nok på laderen, princippet med en bærbar er

Halløjsa

Du kan prøve dette link

http://www.reconnectit.dk/Mange.asp?Kategori=Bærbar

De genopbygger simpelthen batteriet med nye elementer til en noget billigere
pris end de 2000-2500, du nævner...

Jesper Brock
Journalist, Lokal-Bladet.dk

"Jura er først sjovt, når vi kommer til ekstremerne"

Fra : Christian Mygind

Dato : 16-10-01 18:25

"Jesper Brock" <jesper.brock@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Halløjsa
>
> Du kan prøve dette link
>
> http://www.reconnectit.dk/Mange.asp?Kategori=Bærbar

.... og hvis du vil have prisen endnu længere ned kan du købe cellerne til 60
kr. stk (ved køb af 10) og selv lodde dem sammen. Omtalte celler er ~3,5 Ah
og fungerer fint - jeg har selv prøvet!

/Chr