ATM-drivere til winXP
Fra : Peter Ericson

Dato : 16-10-01 01:22

Jeg har lige prøvet det nye XP, det ser cool nok, ud, men imodsætning til
win2k så kan den ikke finde ud af ATM, ATM er til Netexpres 1 det gamle. det
er et speedstream 5510 tror jeg. i win2k er de med, men pga. et eller andet,
så er det ikke med det er RET surt. er der nogen der ved hvordan man
kommer udenom det her, enten med en driver der virker, eller smart metode,
hvor man omgår alt det her :) det ville virkelig hjælpe.

raus22

Fra : Peter Ericson

Dato : 16-10-01 14:19

jeg fandt en men jeg kan stadigvæk ikke komme på nettet :(