Asus p2b rev. 1.02
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-10-01 23:34

Nogen der har erfaringer med hvad for en processor man uofficielt kan sætte
i den ? asus understøtter officielt 550 mhz P-III (5,5 x 100)
og om det understøtter en P-III EB eller kun P-III E ?
jeg overvejer at købe sådan en converter til det så jeg kan bruge socket
processorer, har hørt de skulle være bedre...

MVH
Morten

Fra : DWM

Dato : 15-10-01 23:44

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg overvejer at købe sådan en converter til det så jeg kan bruge socket
> processorer, har hørt de skulle være bedre...

Så vidt jeg husker skal det være revision 1.12 før de understøtter fra og med
P3 650mhz og op til 800mhz. Har selv en P3 800E på mit P2B-B rev. 1.12
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Esben

Dato : 16-10-01 00:52

> [...]
> jeg overvejer at købe sådan en converter til det så jeg kan bruge socket
> processorer, har hørt de skulle være bedre...

Mit er rev. 1.1 og kunne ikke æde en Celeron 600.

--
Esben

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 16-10-01 01:19

Tja iflg. manualen kan den max. kører 8 x 133 mhz, men jeg ved ikke hvor
godt jeg slipper fra at sætte en 1000 mhz P-III i den

Fra : DWM

Dato : 16-10-01 01:50

> Tja iflg. manualen kan den max. kører 8 x 133 mhz, men jeg ved ikke hvor
> godt jeg slipper fra at sætte en 1000 mhz P-III i den

Tjo mit kan da også 133mhz men de garentere ikke for at den
er stabil ved den bus hastighed pga BX chipsættet.
Ellers må man jo leve med at den køre 800 indtil man har fået
købt nyt bundkort.