ZIP 250 Mb - hvor er de billigst?
Fra : Steffen

Dato : 15-10-01 19:04

4 stk. Iomega ZIP 250 Mb disketter sælges hos ComputerStore for 511,25 inkl.
moms. Er der nogle steder, de fås billigere?
Steffen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-01 19:20

"Steffen" <appelquist@newmail.dk> wrote in message
> 4 stk. Iomega ZIP 250 Mb disketter sælges hos ComputerStore for 511,25
inkl.
> moms. Er der nogle steder, de fås billigere?

Gad vide om det ikke er det billigste? På edbpriser er det billigste 740
Kroner inkl. fragt og moms.

Har du tænkt over ide´en med en Cd brænder?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-01 19:21

> Gad vide om det ikke er det billigste? På edbpriser er det billigste 740
> Kroner inkl. fragt og moms.

Eller 597 Kroner for 4 stk. hvis man køber den som enkelvis... Inkl. fragt
og moms.

Fra : René Jensen

Dato : 15-10-01 19:36

Steffen wrote:
> 4 stk. Iomega ZIP 250 Mb disketter sælges hos ComputerStore for 511,25 inkl.
> moms. Er der nogle steder, de fås billigere?
> Steffen

Jeg har kigget på www.edbpriser.dk samt et par andre forhandlere på
nettet, og de som har 250MB ZIP diske, skal ca. have 150-175,- pr. stk.
hvilket svare til et sted mellem 600-700,- ... og de steder hvor jeg har
set at de også havde 4 pack versionen var den billigste ca. 50,- dyrer
end den pris du nævner.
Med det sagt, så kan det godt være at der findes en forhandler, som
sælger det billigere, men åbentbart ikke de vanlige steder jeg plejer at
kigge hardware hos ;)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-01 20:20

"Steffen" <appelquist@newmail.dk> wrote in message
> 4 stk. Iomega ZIP 250 Mb disketter sælges hos ComputerStore for 511,25
inkl.
> moms. Er der nogle steder, de fås billigere?

Med lidt søg med Jubii super søger:

ITbutikken 457 Kroner: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=359758

Det var vist den billigste jeg lige kunne finde, i løbet af et par klik