flytning, katte, transport :-(
Fra : Jensen

Dato : 15-10-01 17:52

Hej

HILFE... HELP... HJÆLP...

Jeg har før flyttet med vores katte, og det er gået fint, de har larmet (
siamesere med vel udviklet stemme bånd) en del undervejs, men det har været
til at holde ud i 30-45 min. Heller ikke meget længere.

Vi har også fløjet, og der har jeg af gode grunde ikke hørt dem da de har
opholdt sig i lastrummet

Nu skal jeg bare flytte lidt længere end 45 min køretur og skal ikke
flyve... Vi har 6-7 timers køretur foran os
De kan ikke tåle beroligende/slumre piller ( de virker lige modsat)

Hvad ville være bedst...
- Lade dem miauuueeeee i 6-7 timer på forsædet mens vi andre får tyndslidte
nerver. og de selv bliver hæse og er ulykkelige

- Eller gøre deres katte kasse dejligere end normalt og sætte den (i spænd
selvfølgelig) i flyttebilen og lade dem ligge der og håbe på at de sover det
meste af vejen. (vi har før kørt efter mørkets frembrud og der har kattene
været stille) så vores teori er at de slapper bedre af når der er mørkt og
stille. Vi kan desvære ikke tage turen om natten :-/
det virker bare lidt barskt, men hvis det er den roligeste måde såå...

Eller ??? har i et super godt forslag. ...
måske Bachs blomstermedicin eller andet der ikke virker på sammen måde som
slumre piller fra dyrlægen

Hilsen Heidi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-10-01 18:33

Hej Heidi
Bach's Rescue remedy, 3-4 dråber i munden og så
nogle tæpper/håndklæder over kassen så der bliver mørkt
hos dem, jeg ville ikke sætte dem i flyttebilen, det larmer mere

hilsen
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats