Hvilket af disse er bedst???
Fra : Andrew

Dato : 15-10-01 13:49

Hej Gruppe

Hvilket CD rom drev af disse vil i anbefale mig at købe?:

Aopen CD-952E 52X Bulk speed : 7800 kb/sec

Acer 652P 52X Bulk Access: 90 ms

Creative Labs CD-ROM Blaster 52X Bulk Speed: 7800 kb/sec

Lite-On 52x Bulk 7800 kb/sec

Hvilket mærke/produkt vil i anbefale?

De koster ca. det samme.

Mvh Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-10-01 13:56

Hej
Lite-On 52x Bulk 7800 kb/sec
kurt

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-10-01 13:56

> [...]
>
> Aopen CD-952E 52X Bulk speed : 7800 kb/sec
> Acer 652P 52X Bulk Access: 90 ms
> Creative Labs CD-ROM Blaster 52X Bulk Speed: 7800 kb/sec

Det ville nu være rart med model nummer på dem alle.

> Hvilket mærke/produkt vil i anbefale?

Aopens 952E har jeg hørt gode ting om. Den klarer sig også ret pænt på
http://cdspeed2000.com

- Lars

Fra : Andrew

Dato : 15-10-01 14:15

Er der andre drev i kan anbefale,
skal helst kunne være i stand til, sammen med en brænder, at brænde
"on-the-fly" 12Xspeed (gerne 16X, hvis muligt)

Mvh Anders

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 15-10-01 14:33

> Er der andre drev i kan anbefale,
> skal helst kunne være i stand til, sammen med en brænder, at brænde
> "on-the-fly" 12Xspeed (gerne 16X, hvis muligt)

Mit asus 40x er hurtigt nok til at brænde on the fly ved 16x

Mvh

Jan

Fra : John

Dato : 17-10-01 23:04

Jeg havde et AOpen 36x og et andet 45x, men begge gav buffer underrun på min
4x HP-brænder. De larmede mere end de læste.

Men så købte jeg et 12x Panasonic DVD drev der kører med 40x CD hastighed,
så har jeg aldrig haft problemer med at brænde direkte fra CD til CD. Og
dette drev er lydløst.

Nu er min brænder KUN 4x, men jeg ville sige dette fordi et 36x og et 45x
ikke klarer at følge en 4x brænder, det synes jeg er for dårligt.

MVH
John

Fra : René Jensen

Dato : 15-10-01 20:02

Andrew wrote:
> Hvilket CD rom drev af disse vil i anbefale mig at købe?:
> Hvilket mærke/produkt vil i anbefale?

Et drev fra Toshiba, når vi taler om IDE og Plextor hvis vi taler om
SCSI. -Alle andre drev kan ikke matche kvaliteten.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-10-01 20:34

<---------------->
> Et drev fra Toshiba, når vi taler om IDE og Plextor hvis vi taler om
> SCSI. -Alle andre drev kan ikke matche kvaliteten.
<------------------>

Sjovt nok også min overbevisning

Fra : Anders Thorup

Dato : 16-10-01 00:52

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message

> Sjovt nok også min overbevisning

Det er da spøjst,, for det er faktisk også hvad jeg mener om det

MVH

Anders Thorup