Er det fuldstændigt umuligt, at finde en A~
Fra : René Hansen

Dato : 15-10-01 12:20

Jeg har nu i uendelige tider, synes jeg selv, ledt og ledt, efter en AMD
K6-3 500 eller 550Mhz processor. Det lader til, at alle ved hvor man kan få
fat i en K6-2, men ikke en K6-3, er der nogen der kan hjælpe mig!!!!!

Mvh.
René.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 15-10-01 12:22

"René Hansen" <Habit@Ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu i uendelige tider, synes jeg selv, ledt og ledt, efter en AMD
> K6-3 500 eller 550Mhz processor. Det lader til, at alle ved hvor man kan

> fat i en K6-2, men ikke en K6-3, er der nogen der kan hjælpe mig!!!!!

Så vidt jeg husker, nåede K6-3 ikke over 450 MHz, inden den blev afløst af
Duron.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Jens Petersen

Dato : 15-10-01 20:06

On Mon, 15 Oct 2001 13:21:39 +0200, "Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk>
wrote:

>"René Hansen" <Habit@Ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>få
>
>Så vidt jeg husker, nåede K6-3 ikke over 450 MHz, inden den blev afløst af
>Duron.

Men K6-2+ svarer til 3'eren og kan fås i højere hastigheder.

--
Jens

'I never met a piece of chocolate I didn't like.'