Usynlig linie
Fra : Kim Strøiet

Dato : 15-10-01 11:21

Hej

Jeg sidder og tegner i Acad 2002. Er det muligt at lave en linie som kan ses
i tegningsmiljøet men ikke på udskriften ?

MVH

Kim

Fra : Svend Nielsen

Dato : 15-10-01 11:29

Brug menuen Draw og vælg Construction line.

Svend

Fra : Kim Strøiet

Dato : 15-10-01 12:33

Tak for svaret. Desværre er det ikke det jeg har brug for. Jeg har en masse
blokke med wipeout. Den wipeout er synlig på udskriften. Det var den ikke i
Autocad R14.

MVH

Kim

Fra : .Kody

Dato : 15-10-01 12:39

Hvis du tegner i laget "Defpoints", kommer det ikke med på udskriften

..Kody

Fra : news.sektornet.dk

Dato : 15-10-01 15:51

Layer properties, Plot on/off

mvh Lars Nielsen

Fra : P.C.

Dato : 15-10-01 18:30

Hi.

Kim Strøiet skrev i meddelelsen
<3bcab85e$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hej
>
>Jeg sidder og tegner i Acad 2002. Er det muligt at lave en linie som kan ses
>i tegningsmiljøet men ikke på udskriften ?

Såvidt jeg ved, kan du oprette forskellige viewports, og du kan sætte layers til
forskellig værdi i forskellige viewports, ----- så kan du slukke for det layer
din linie er på, i en viewport og plotte fra den og arbejde med en viewport hvor
layer for din linie ikke er off.
have a nice day.
P.C.
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/4a.jpg