Bærbar Compaq Presario køb af dele?
Fra : Brian Pedersen

Dato : 15-10-01 09:34

Hej Gruppe!

Jeg har en lille udfordring som jeg ikke lige synes at kunne finde.

Hvor kan man købe dele til sin bærbare Presario, evt. tilslutning af ekstra
HD til FutureBay, Ekstra hukommelse (RAM) osv.???

På forhånd tak for hjælpen!

MVH.

- Brian

Fra : Carsten Palm Kristen~

Dato : 16-10-01 23:05

"Brian Pedersen" <denmark@writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ekstra
> HD til FutureBay, Ekstra hukommelse (RAM) osv.???

Hej

Jeg er den glade ejer af en compaq presario bærbar og har lige købt noget
standard 128 mb ram til bærbar hos
www.prc-data.dk
og der virker bare great, og ingen svær installation

ang den futurebay, har jeg ikke forstand på.

mail mig evt for precis mærke af ram.

prisen var vist nok noget med ikke over 300,-

m.v.h.

Carsten