blødning ved amning
Fra : Lise

Dato : 15-10-01 09:07

Hej NG!

Min veninde ammer på 5. måned, og har netop oplevet en ømhed i det ene
bryst, og hvad værre er, kom der blod ud af brystet i stedet for mælk.
Hun skal nu have en mammografi selvom blødningen og ømheden har fortaget
sig.

Hvad kan der være i vejen? Kan der være tale om et sprunget blodkar eller
des lige?

Fra : Nielsen

Dato : 15-10-01 17:27

hej Lise...

Umiddelbart leder en mammografi undersøgelse mig til at tænke på
undersøgelse af cancer ?? - men måske bliver den også brugt til at
undersøge andet ?
hilsen Dorthe