Problem med socket og porte
Fra : Dennis Eskildsen

Dato : 15-10-01 09:14

Hej allesammen

Jeg har lidt ballade med at oprette en socket forbindelse, der lytter på en
bestemt port.
Problemet går konkret ud på, at efter at have åbnet en forbindelse med
socket(),bind(),listen(),accept_connect() og read() og lukket den igen med
close(), får jeg at vide når jeg kører scriptet igen, at porten allerede er
i brug.
De betyder at jeg er nødt til at skifte port for hver kørsel, næppe en
optimal strategi.
Mit spørgsmål lyder derfor: er det mig der gør noget galt og derfor
efterlader portene åbne på serveren eller er det serveren den er gal med?

på forhånd tak
Dennis