Steriliation af katte ?
Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 14-10-01 22:21

Hvad koster det ?
Hilsen Ulla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-10-01 22:46

Hej Ulla
Det er forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge. Men hvor i landet bor du? For så
er det lidt nemmere at give et svar *S*

Hilsen
Joan

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 14-10-01 22:47

Det dyreste tilbud jeg har fået var 1400 kr i københavn mens mine forældres
lokale dyrlæge i nordjylland gjorde det for en 500 kr. så det kan godt
betale sig at ringe lidt rundt men afhængig af hvor det er er det nok mest
almindelig med en 800 kr.
så er det også almindelig kotyme med rabatpris for flere katte.
Mvh Tina

Fra : Lily

Dato : 15-10-01 18:51

Hos Inges Kattehjem koster det 790 kr for sterilisation og øremærkning. Og
der er 10 % rabat ved flere katte.

Hilsen Tina
--
War does not determind who is right,
only who is left

Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 18-10-01 22:44

Hej alle.

Så er det ikke så underligt at jeg fik et chok hos dyrlægen, jeg havde 2
hunkatte og jeg betalte 2077,00 kr. og så blev de ikke en gang vacineret.

Jeg bor i Oddsherred.
hilsen Ulla