CD ROM drev løber løbsk !
Fra : Jan O

Dato : 14-10-01 21:56

Mit drev løber periodisk helt amok. Snurrer alt for stærkt og lyder nærmest
som en motorsav når CD' letter fra skuffen. Det giver problemer med at
læsningen. Er der en løsning på problemet?

Fra : Seth

Dato : 15-10-01 02:27

"Jan O" <2be@get2net.dk> wrote in message
> Mit drev løber periodisk helt amok. Snurrer alt for stærkt og lyder
nærmest
> som en motorsav når CD' letter fra skuffen. Det giver problemer med at
> læsningen. Er der en løsning på problemet?

Det skulle vel ikke være et Creative?

/Seth

Fra : Jan O

Dato : 15-10-01 08:40

Nææh, det er et Sony 50X

Fra : Tommy Hemmert Jørgen~

Dato : 15-10-01 11:13

> [...]
> som en motorsav når CD' letter fra skuffen. Det giver problemer med at
> læsningen. Er der en løsning på problemet?

Der findes programmer som sætter hastigheden ned, men de er irriterende at
have kørende... Ellers er der ingen løsninger. Jeg foreslår at du bytter
drevet.