Jeg leder efter et sted at spille golf...
Fra : Delta

Dato : 14-10-01 21:02

Jeg leder efter et sted at spille en runde golf med min kærste... Bare for
at prøve det.
Jeg har selv sagt ingen køller, så de skal vel lejes, det ville nok også
være bedst med en driving range i forbindelse med banerne, da jeg ikke har
holdt en kølle i årvis og min kærste aldrig har...

Da jeg bor i Roskilde området ville noget nærliggende være det bedste, men
så længe det er på sjælland har det interesse.

Alt har interesse addresser, links, telefon numre, priser osv.

Fra : Anders

Dato : 14-10-01 21:12

http://www.smorumgolfcenter.dk/

Fra : M@rk

Dato : 19-10-01 07:54

Sun, 14 Oct 2001 22:01:44 +0200, berigede "Delta" <delta@danbbs.dk>
dk.sport med:

>Alt har interesse addresser, links, telefon numre, priser osv.

Du kunne prøve Copenhagen Golf Center (www.cgc.dk) i Vallensbæk og som
en anden nævner, er Smørum også et besøg værd

CGC har dog en enkelt fordel, de har en "Pitch and Play"-bane (eller
børnebanen, som vi ynder at kalde den), som vi ofte spiller på - den er
billig og helt fin, hvis man ikke har prøvet det så mange gange. Banerne
er ikke ret lange, men ganske underholdende.

Banerne er dog ikke særlig veldrænede, så hvis det har regnet et par
dage i forvejen, så vent med at tage der ud - der kan være noget vådt på
deres greens ........ ikke alle, men enkelte af dem

Prisen for børnebanen er 40,- på hverdage og 50,- i weekenden.
Pris for, at leje et 6-jern og en putter (alt rigeligt) er 20,- i alt!

Som regel behøver du ikke booke tid på denne bane, den er ikke så besøgt
så det gør noget )

Vær i øvrigt opmærksom på deres pitching area, som ligger lige bagved 9'
hul - det kan være en udemærket ide lige, at bruge en halvtimes tid der,
inden du kaster dig ud i spillet.

Skriv endelig, hvis jeg kan hjælpe med flere oplysninger - eller hvis I
har lyst til, at få en mere med i gamet ))

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-11-01 21:45

Smørum golfcenter. http://www.smorumgolfcenter.dk

Mvh Maria

Fra : Henrik H. A.

Dato : 06-11-01 12:21

Passebækgård ved Gilleleje er ren pay-and-play bane..........desuden har
Asserbo en par-3 bane, som også er pay-and-play.

Rigtig god fornøjelse..................I øvrigt kan det undre mig, at der
ikke er en nyhedsgruppe "dk.sport.GOLF" ???? Der er alle mulige og umulige
andre.........

Fra : M@rk

Dato : 13-11-01 09:53

Tue, 6 Nov 2001 12:21:04 +0100, berigede "Henrik H. A."
<henrik@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Rigtig god fornøjelse..................I øvrigt kan det undre mig, at der
>ikke er en nyhedsgruppe "dk.sport.GOLF" ???? Der er alle mulige og umulige
>andre.........

Det skyldes (desværre), at trafikken om golf, mildest talt, er
begrænset

/Mark
- hvis handicap ligger liiiiiige under en milliard-million

Fra : Henrik H. A.

Dato : 13-11-01 13:32

Jamen burde vi ikke gøre noget ved det ???

Med 130.000 aktive golfspillere (plus det løse) må der da være basis for en
NG ?

Selv er jeg på "uk.sport.golf" hvor der er meget livlig
trafik........................

Henrik (hcp. kun en halv million)

news=wO7NGK4qv9p4MgTMpt=S6nlsn@4ax.com...

Fra : M@rk

Dato : 14-11-01 08:57

Tue, 13 Nov 2001 13:31:34 +0100, berigede "Henrik H. A."
<henrik@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Jamen burde vi ikke gøre noget ved det ???

Vi kan vist ikke gøre meget mere, end det vi er i gang med ))

>Med 130.000 aktive golfspillere (plus det løse) må der da være basis for en
>NG ?

Du har helt ret - men en af forudsætningerne er "eksisterende trafik"

>Selv er jeg på "uk.sport.golf" hvor der er meget livlig
>trafik........................

Den må jeg prøve ........

>Henrik (hcp. kun en halv million)

Damn, you're good ))

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 14-11-01 10:26

Du mener altså at en "tæppebombning" af NG er løsningen ?

> [...]

Du har helt ret - men en af forudsætningerne er "eksisterende trafik"

>Selv er jeg på "uk.sport.golf" hvor der er meget livlig

Den må jeg prøve ........

Fra : M@rk

Dato : 14-11-01 11:01

Wed, 14 Nov 2001 10:25:58 +0100, berigede "Henrik H. A."
<henrik@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Du mener altså at en "tæppebombning" af NG er løsningen ?

Tæppebombning og tæppebombning, well, det ville nok være en
overfortolkning ))

Men, hvis vi kan samle tilstrækkelig mange interesserede, som kommer her
og snakker om Golf - well, så burde en golf-gruppe være indenfor
rækkevidde )

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 14-11-01 11:04

Hmmm...........ok...........så må vi jo i gang............

Men når der er en NG for ishockey, rulleskøjter og
volleyball................så må der altså også være basis for en