Automatisk mail
Fra : Peter Andersen

Dato : 14-10-01 21:55

Hvordan er det nu at man sætter mutt til at sende automatisk.
Jeg kan huske det er noget med
mutt -s test -a"en eller anden fil" modtager@et_sted_i.dk
men der mangler noget. For når jeg sender denne komando så starter
mutt bare.

/Peter Andersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-10-01 21:20

Peter Andersen skrev:

> mutt -s test -a"en eller anden fil" modtager@et_sted_i.dk
>
> men der mangler noget. For når jeg sender denne komando så
> starter mutt bare.

Det er fordi mutt tror du vil skrive noget i selve brødtexten.
Prøv med

echo 'I send you this file in order to have your advice.' | \
   mutt -s test -a"en eller anden fil" modtager@et_sted_i.dk

*;)

// Klaus

Fra : Peter Andersen

Dato : 15-10-01 19:38

In article <34907271-e956-43f2-81cc-c79fc5082aea@zigzag.magnetic-ink.dk>,
Klaus Alexander Seistrup <nospam2001oct@magnetic-ink.dk> wrote:

> Det er fordi mutt tror du vil skrive noget i selve brødtexten. Prøv med
>
> echo 'I send you this file in order to have your advice.' | \
> [...]

Takker mange gange
Jeg ændrede den til at lave en cat på filen, i stedet for -a"en fil"

/Peter Andersen