Ridning i Dyrehaven
Fra : Chris B

Dato : 14-10-01 11:14

Hej

Jeg har hørt det er muligt at leje heste et sted ved Dyrehaven (den nord for
København) - kender nogen dette sted - jeg kan ikke finde noget på
Internettet...

Hilsen Christian

Fra : Lily

Dato : 14-10-01 11:24

Chris B <blu_nospam@sas.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc9660a$0$42100$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
for
> København) - kender nogen dette sted - jeg kan ikke finde noget på

Hej Christian

Det hedder Fortunens Ponyudlejning.
Der er også heste man kan leje, men det foregår sådan at man rider i hold
med en fører enten en eller to timer.
Jeg var derinde sidste søndag og havde en kanontur. Nu ved jeg ikke hvor
øvet du er, men jeg red en fuldblods ved navn Elton og han var bare skøn.
Han kan varmt anbefales
Telefonnummeret dertil er 45 87 60 58

Rigtig god fornøjelse

Hilsen Tina

Fra : Chris B

Dato : 14-10-01 11:33

Hej

Tak for grundigt og hurtigt svar !

Hilsen Christian

Fra : Marianne Olsen

Dato : 04-11-01 16:20

"Chris B" <blu_nospam@sas.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har hørt det er muligt at leje heste et sted ved Dyrehaven (den nord for
> København) - kender nogen dette sted - jeg kan ikke finde noget på

du kan leje heste oppe ved Fortunen ved indkørsel fra Klampenborgvej.

Hilsen: Marianne O

--
Posted from ip263.bynxx2.adsl-dhcp.tele.dk [62.243.171.147]