strømforsyning.
Fra : Pingo

Dato : 14-10-01 11:03

Hejsa

Jeg overvejer a købe et nyt kabinet, et fra Antec.. men jeg er lidt i
tvivl.. den strømforsygning jeg ahr på mit nuværende smider kun 230w ud...
hvad sker der så hvis jeg køber et kabinet hvor strømforsynningen smider
300w ud?

Fra : Butch

Dato : 14-10-01 11:08

"Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message
> [...]
> hvad sker der så hvis jeg køber et kabinet hvor strømforsynningen smider

Du får mulighed for at trække mere strøm fra PSU'en

/Butch

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 14-10-01 18:10

In article <uudy7.623$YP6.40362@news000.worldonline.dk>, thomas.hansen@image.dk
says...

> "Pingo" <mute@e-mail.dk> wrote in message

> Du får mulighed for at trække mere strøm fra PSU'en

Hihi - godt svar :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)