Skærm Samsung SyncMaster 950p
Fra : Asmussen

Dato : 14-10-01 09:36

Jeg overvejer at købe denne skærm. Er der nogen der har erfaringer gode og
dårlige med samme.

vh uganda

Fra : HamSelv

Dato : 14-10-01 18:58

Jeg er meget glad for min SyncMaster 950p. Jeg har haft den i godt 1 år, og
den kører perfekt. Jeg kan kun anbefale den.

--

HamSelv

To reply, remove NOSPAM in email.

Fra : Tommy Hemmert Jørgen~

Dato : 15-10-01 08:54

Well, den kan køre 1600x1200, men så bliver alting meget sløret... Den er
ikke så lille som 900sl+, og jeg ved ikke med 950p, men 900sl+ har store
problemer med skæve billedrør (= skævt uopretteligt skærmbillede).

Ellers er det den bedste skærm i den prisklasse!!