Printerstik & papirfødning
Fra : Polle

Dato : 14-10-01 09:14

.... har netop fået en HP Deskjet 870 Cxi. Den vil ikke tage papiret ind. Har
du en super vandtæt løsning på dette vistnok ret almindelige problem.
Nedenunder parallelport stikket sidder der et stik som minder meget om et
PS2 stik. Hvad er det beregnet til ?. Og nej, jeg har ingen manuel !.

Fra : Lasse

Dato : 14-10-01 12:42

Har fundet ud af at stikket hedder "HP IEEE-1284 Compliant Parallel
Interface Cable". Men kan den erstatte en parallel-kabel ?

Polle <asshole@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc94915$0$51390$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...