Info om TV-Kort !?
Fra : Morten Juel

Dato : 14-10-01 02:37

Hejsa NG

Jeg overvejer at købe et TV-Kort, men jeg er rimelig grøn på det punkt..
Hvad er jeres erfaringer med de forskellige kort, og deres funktioner ?
hvilke er gode til at grappe ? Og kan man Dekode tv1000 over stofanet med et
alm analog kort ?
Og hvis man nu køber et kort med DVB, kan man så decode den slags kanaler ?
Og hvilke programmer, skal man bruge og hvor ligger de henne ?

Jeg har hørt gode ting om Haupauge kort med BT878 chipsettet, er de noget
vær ?
Fortæl fortæl...

Mvh
Morten

Fra : Lasse

Dato : 14-10-01 09:34

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9qaq8h$816$1@sunsite.dk...
> [...]
> Og hvilke programmer, skal man bruge og hvor ligger de henne ?
>
> Jeg har hørt gode ting om Haupauge kort med BT878 chipsettet, er de noget

Mit BT878 fra AverMedia virker kun på Win 95 & 98. Og virker slet ikke med
mit nye Abit KG7 bundkort. Den er heller ikke med i Microsoft's
"positivliste".

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-10-01 10:23

On Sun, 14 Oct 2001 10:34:14 +0200, "Lasse" <1@esenet.dk> wrote:

>Mit BT878 fra AverMedia virker kun på Win 95 & 98. Og virker slet ikke med
>mit nye Abit KG7 bundkort.

Hauppauge virker fint i Win2000

Hans Pedersen
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 14-10-01 11:49

> Mit BT878 fra AverMedia virker kun på Win 95 & 98. Og virker slet ikke med
> mit nye Abit KG7 bundkort. Den er heller ikke med i Microsoft's
> "positivliste".
Hehe AverMedia ville jeg ALDRIG købe, de fatter ikke at få ting til at køre
sammen

Mvh
Morten

Fra : Lasse

Dato : 14-10-01 12:50

> Hehe AverMedia ville jeg ALDRIG købe, de fatter ikke at få ting til at
køre
> sammen

Nej, men nu sidder det på et gammelt BH6 Abit kort, hvor det er lykkedes
mig, at få det til at køre i Win-ME uden, at forstyrre de andre enheder (
tror jeg nok :).

Men du har ret; "AverMedia er sku' noget L..."

Fra : -= Tunes Oner =-

Dato : 15-10-01 01:01

"Lasse" <1@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> tror jeg nok :).
>
> Men du har ret; "AverMedia er sku' noget L..."

Har et AverMedia tv/98 vcr et eller andet med remote.. det virker nu helt
fint på min Intel maskine som køre w2k adv server.. men har hørt flere der
også har problemer med deres kort.. men jeg har indtil videre kun haft gode
erfaringer med mit..

/Tunes

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-10-01 10:22

On Sun, 14 Oct 2001 03:37:23 +0200, "Morten Juel"
<MP@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg har hørt gode ting om Haupauge kort med BT878 chipsettet, er de noget
>vær ?
>Fortæl fortæl...

Jeg er meget godt tilfreds med mit Hauppauge WinTV-Radio. Jeg ved at
VOXEL, der poster mange tv-caps i binaer-grupper også anvender et
Hauppauge-kort.

Hans Pedersen
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Betin@

Dato : 14-10-01 19:40

In article <9qaq8h$816$1@sunsite.dk>, MP@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> Og hvis man nu køber et kort med DVB, kan man så decode den slags kanaler ?
> Og hvilke programmer, skal man bruge og hvor ligger de henne ?

Jeg har et TerraTec TVvalue kort, til almindelig tv-kiggeri er det
udemærket.

Betin@