IE5 laver opkald hver 10 min
Fra : Lars Arvø

Dato : 13-10-01 22:48

Hej med jer.
Er der nogen der kan komme med en løsning på dette problem ????
Her i dag d. 13-10-01 begyndte IE5 at kalde op til Internettet for hver 10
minutter (netværk via modemforbindelse) Jeg køre med Windows 2000, og var
ude på nettet for at finde drivere til mit lydkort Soundblaster PCI128. Dem
fandt jeg ved Soundblaster.com. Efter installationen kom problemet.
mvh Lars
lars@takago.dk

Fra : Jasc

Dato : 13-10-01 23:33

Er du sikker på at det er IE's skyld så? Mon ikke der kører et program i
forbindelse med dit lydkort, som gerne vil have kontakt til nettet? Hent
ZoneAlarm (www.zonelabs.com) freeware, så kan du se når et program prøver at
komme på nettet, og så har du samtidigt en glimrende firewall.

--

Best regards
Lars Stokholm

Fra : Villy Skov

Dato : 30-10-01 13:52

Jeg tror det er Outlook, måske Outlook express. Det er instillet til at
kalde op som default. Det er der mange der bliver overrasket over når de får
deres første ISDN regning, da man ikke opdager når der kaldes op.

/villy

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-10-01 10:08

det kunne jo også være et af de famøse dialer programmer som folk får
downloaded og som kalder op til en sexlinie på Fijiøerne eller lign. Tjek at
din dialeropsætning ikke er blevet ændret og prøv at lægge mærke til hvilket
nummer den ringer op til.

Michael