Spam hos Cybercity
Fra : Elin Kuijers

Dato : 13-10-01 21:58

Hvorfor kommer der i den sidste tid så meget spam igennem hos Cybercity?

Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-01 23:28

Sat, 13 Oct 2001 22:57:52 +0200, skrev "Elin Kuijers"
<elin_kuijers@vip.cybercity.dk>:

>Hvorfor kommer der i den sidste tid så meget spam igennem hos Cybercity?

Det vil nok være mere relevant, at stille spørgsmålet i en intern
Cybercitygruppe, der nok større chance for et svar fra CC.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Gerner

Dato : 14-10-01 13:27

On Sun, 14 Oct 2001 00:27:33 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det vil nok være mere relevant, at stille spørgsmålet i en intern
>Cybercitygruppe, der nok større chance for et svar fra CC.

Det han spørger om er, om nogen anden bruger oplever det samme.
Jeg gør f.eks. ikke.

At få svar fra cc i en intern gruppe er ikke relevant og forekommer
sjældent, så det ville være rart om man undlod at henvise til interne
grupper hos isp'erne.

Spørgsmålet er kun relevant i denne gruppe.

Fra : Betin@

Dato : 14-10-01 13:53

In article <lu0jstkj99kcjqpcuqkbdf78e5c6eg0lnh@4ax.com>,
gerner@teknik.dk says...

> Det han spørger om er, om nogen anden bruger oplever det samme.
> Jeg gør f.eks. ikke.

Jeg får også en hel del på min adresse hos CC, i den sidste tid er det
blevet mere og mere og min liste af blokerede afsendere vokser og
vokser. Jeg har prøvet at køre dem gennem Spamcop men det hjælper ikke.

Betin@

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-01 14:11

Sun, 14 Oct 2001 14:26:35 +0200, skrev Gerner
<gerner@teknik.dk>:

>At få svar fra cc i en intern gruppe er ikke relevant og forekommer
>sjældent, så det ville være rart om man undlod at henvise til interne
>grupper hos isp'erne.
>
>Spørgsmålet er kun relevant i denne gruppe.

Ikke korrekt, det er de de interne grupper er beregnet til.

Spørgsmålet er dårligt stillet, om det er spam pr. e-mail, der
menes eller om der er meget spam i nyhedsgrupperne.

Jeg gættede på, at det var det sidste, der mentes og derfor et
intern CC-problem.

Fra : Simon Skals

Dato : 14-10-01 16:15

It seems Gerner wrote:
>At få svar fra cc i en intern gruppe er ikke relevant og forekommer
>sjældent,

Sikke noget vrøvl. Kig cybercity.*-grupperne igennem - der er
masser af svar fra CC.

>så det ville være rart om man undlod at henvise til interne
>grupper hos isp'erne.

Nej, det ville ikke. De mennesker, der kan svare på spørgsmål om
spamfiltrering på CC's mailservere, læser med i cybercity.*-
grupperne, så det er et fint sted at spørge.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Gerner

Dato : 14-10-01 18:37

On Sun, 14 Oct 2001 15:15:27 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Sikke noget vrøvl. Kig cybercity.*-grupperne igennem - der er
>masser af svar fra CC.

Det er irelevant da det er alle brugere der spørges.

>Nej, det ville ikke. De mennesker, der kan svare på spørgsmål om
>spamfiltrering på CC's mailservere, læser med i cybercity.*-
>grupperne, så det er et fint sted at spørge.

Der er ikke det der spørges om. Hyp dine kartofler et andet sted.

Det er totalt åndsvagt at genoptage admin debatten her, da det er
fuldt ud lovligt og relevant at spørge andre brugere om de oplever
samme ting.

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-10-01 18:54

On Sun, 14 Oct 2001 19:37:24 +0200, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Det er irelevant da det er alle brugere der spørges.

men hitraten for anvendelige svar er nok mere i en intern gruppe

>Der er ikke det der spørges om. Hyp dine kartofler et andet sted.

Så kender vi Gerne igen.

>Det er totalt åndsvagt at genoptage admin debatten her, da det er
>fuldt ud lovligt og relevant at spørge andre brugere om de oplever
>samme ting.

ja, ja

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Gerner

Dato : 14-10-01 23:15

On Sun, 14 Oct 2001 19:54:11 +0200, Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null> wrote:

>men hitraten for anvendelige svar er nok mere i en intern gruppe

Det er spørgeren der bestemmer, og det skal nogen med en anden mening
ikke gøre til noget andet. Den debat er overstået.

Fra : Simon Skals

Dato : 14-10-01 19:29

It seems Gerner wrote:

>Det er irelevant da det er alle brugere der spørges.

Dvs. din egen bemærkning var irrelevant og ligegyldig? Det kan
jeg fint tilslutte mig.

Desuden ved du jo absolutet intet om, hvad spørgeren kender til
eksistensen af de interne Cybercity-grupper og muligheden for at
få kvalificerede svar dér.

>Der er ikke det der spørges om. Hyp dine kartofler et andet sted.

Spørgsmålet var:

"Hvorfor kommer der i den sidste tid så meget spam igennem hos
Cybercity?"

Hvemt tror du er mest kvalificeret til at besvare det spørgsmål?

>Det er totalt åndsvagt at genoptage admin debatten her,

Mest fordi ingen var enige med dig?

>da det er
>fuldt ud lovligt og relevant at spørge andre brugere om de oplever
>samme ting.

Skal du have briller? Der blev stillet følgende spørgsmål:

"Hvorfor kommer der i den sidste tid så meget spam igennem hos
Cybercity?"

Hvor bliver der spurgt, om andre brugere oplever det samme?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-10-01 20:00

On Sun, 14 Oct 2001 18:29:10 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

> [...]
>Cybercity?"
>
>Hvemt tror du er mest kvalificeret til at besvare det spørgsmål?

svaret er vel iøvrigt at det er fordi CC endnu ikke gør brug af ordb

Fra : Gerner

Dato : 14-10-01 23:18

wrote:

> [...]
>Cybercity?"
>
>Hvor bliver der spurgt, om andre brugere oplever det samme?

I OG MED SPØRGSMÅLET BLIVER STILLER HER.

Skal du have briller ?

Fra : Peter T.

Dato : 14-10-01 23:42

Gerner <gerner@teknik.dk> wrote in news:0m3kst0h68p8vatkac9tipu56ff3hf9rfj@
4ax.com:

<mudderkast>

> I OG MED SPØRGSMÅLET BLIVER STILLER HER.
>
> Skal du have briller ?

</mudderkast>

juhuuuu... relevant fut sat! :D

--
Mvh. Peter T.

Fra : Simon Skals

Dato : 15-10-01 00:32

It seems Gerner wrote:

>I OG MED SPØRGSMÅLET BLIVER STILLER HER.
>
>Skal du have briller ?

Hvor i fundatsen for nærværende gruppe står det, at din evne til
at læse indenad skal være udslagsgivende for tolkningen af et
givent indlæg?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-10-01 16:22

Simon Skals wrote:

>Hvor i fundatsen for nærværende gruppe står det, at din evne til
>at læse indenad skal være udslagsgivende for tolkningen af et
>givent indlæg?

<falls off chair>

--
"...personality goes a long way."