Problem med fordøyelsen
Fra : Dagfinn Kristiansen

Dato : 13-10-01 19:19

Når min shafertispe ble 2 år fikk hun problem med fordøyelsen og holdt
på å dø. Det var problemer med fordøyelsesenzym produksjon i
bukspyttkjertelen.

Løsningen er et spesialfor med minimalt fett og medisin i maten,
Combizym.

Nå er jeg intressert i å høre om andre har hatt erfaring med dette
problemet.

Det kan se ut som problemet er forverret siste tiden, med løs avføring
og avmagring.

Har jeg noen alternative måter å hjelpe hunden min, naturmedisin,
vitaminer, hva som helst.

Dette haster litt så send epost eller svar så fort som mulig.

På forhånd takk
Dagfinn Kristiansen
dk@c2i.net

Regards