Dejligt, så er der fremskridt !
Fra : Berit Nielsen

Dato : 13-10-01 15:55

Tak for jeres svar på min tidligere indrykning.
Jeg syntres lige at jeg vil fortælle lidt videre.
Grunden til at hun er sat i totalt boksro,
er at jeg havde valgt den helt forkerte smed.
Selv om jeg har brugt ham igennem 2 ½ år, havde han alt for travlt sidst,
og jabbede bare hen over min lille mule.
Så hun stod med fuldstændigt fordrejede sener, som praktisk talt sad på
ydersiden af benen på forbenene.
Derfor satte min dyrlæge hende i totalt boksro.
Hun måtte ikke engang komme ud når der blev muget i starten.
Men nu har dyrlægen endelig givet grønt lys til trækture i de næste 10 dage.
Undgår vi hævelser, smerter, puls, og varme hove må vi efter 10 dage så småt
tage nogle trav overgange.
Og går det fint må vi efter 10 dage tage lidt mere koncentreret trav i 10
dage.
Og hvis der stadig ikke er smerter, puls, eller hævelser og varme hove må
hun da komme på fold,
og vi skal så de næste 10 dage tage lidt galop overgange, og om alt går vel
skal vi så i yderligere 10 dage tage lidt mere koncentreret galop.
Det er fremskridt, og Wendy og jeg har idag trukket en dejlig tur på ca.
30 - 40 min.
I kan tro hun nød det, solen, luften, og det grønne græs.
Halen var højt løftet og humøret i top.
Men konditionen var virkelig i bund, men det må vi arbejde med senere.
Nu håber jeg så at der hverken kommer hævelser, smerte, eller puls og varme
hove.
Hvis der gør så må vi have fat i Dyrlægen igen.
Men jeg håber virkelig.
Wendy måtte desværre ikke komme på fold da jeg skulle være helt sikker på at
hun ville tage det totalt roligt,
og meget kan jeg lære hende , men nok ikke det.
Jeg er sikker på at når hun bliver sluppet på folden bliver det med en sådan
kraft som var lydmuren sprunget.
Men et stille skridt i den rigtige retning, det var det her da.

Hilsen Berit N
http://www.wendy-shah.dk

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 13-10-01 17:22

Hej Berit.
Det er dejlig at høre at du når får lov til at tage din kære med på nogle
små turer. Men hvad med smeden. Han må da stilles til ansvar for det han har
gjort????? Jeg tror jeg ville have blevet stik tosset hvis smeden havde
gjort sådan ved min hest.
Håber for øvrig at Wendy kommer sig igen, uden senskader eller men.
Hilsen Ditte

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-10-01 19:42

Hej Berit

Har lige været inde på din hjemmeside... Sikke dog en smuk hest hun er,
Wendy!! Hende kan du godt være stolt af!

Rinnie