Broderi
Fra : Karina B. Idskov

Dato : 12-10-01 23:16

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle broderimønstre?

Fra : Lillian Jensen

Dato : 14-10-01 14:52

On Sat, 13 Oct 2001 00:15:35 +0200, "Karina B. Idskov"
<karina@idskov.dk> wrote:

>Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle broderimønstre?

Er det nogle bestemte du søger??

Hilsen
Lillian

Fra : kimogsus

Dato : 02-04-04 17:39

"Karina B. Idskov" skrev d. 12-10-01 23:16 dette indlæg :
> Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle broderimønstre?
> det vil være rart hvis du ville skrive hvad det er for nogle broderier
du søger, så kan vi jo bedre hjælpe dig. du kan også gå på dit bibliotek
der har de også broderimønstre.

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Jensen

Dato : 02-04-04 18:11

On Fri, 02 Apr 2004 16:39:07 GMT, kimogsus wrote:

> "Karina B. Idskov" skrev d. 12-10-01 23:16 dette indlæg :

Det var da godt nok et gammelt indlæg du der havde fundet, jeg kunne
ikke engang hente det fra serveren.

--
Mvh Brian Jensen - www.briannospam.dk