Sonofon bredbånd
Fra : Preben Christensen

Dato : 13-10-01 22:52

Hej
Er der nogen her der har erfaring med Sonofons bredbånd via FWA??
Så vil jeg meget gerne hører erfaringer såsom gode som dårlige.
Hilsen Preben

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 13-10-01 13:44

On Sat, 13 Oct 2001 23:52:15 +0200, "Preben Christensen"
<christensendunder@mail.tele.dk> wrote:

>Hej
>Er der nogen her der har erfaring med Sonofons bredbånd via FWA??
>Så vil jeg meget gerne hører erfaringer såsom gode som dårlige.

Der har lige været en tråd om dette i dk.edb.internet.udbydere.xdsl.
Men da de personer der har erfaring med FWA fra Sonofon allesammen valgte
at svare i mail, ville det være rart hvis eventuelle svar blev postet i
gruppen.

For vi er nok mange som vil vide om der virkelig er så meget bøvl, som det
antydes i dk.edb.internet.udbydere.xdsl

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Pride is what we have... vanity is what others have.