Købes: Quantum Bigfoot TX 6.0 AT Harddisk~
Fra : knaber@jyde.dk

Dato : 12-10-01 21:21

Jeg mangler en Quantum Bigfoot TX 6.0 AT 286556-001 Harddisk med et print
som virker.

På en af mine venners computer er Hardisk skade er et lyn.
Den disk der er i denne computer er af typen Quantum Bigfoot 6.0GB Harddisk
printet SKAL være i orden !!!!! , så er der en her som har en harddisk af
denne model vil han godt købe den.

PS: Det skal være den model !!!!!!!, jeg kan ikke bruge andre typer.
Han har en database med et varelager som er meget stor.

Send mig venligs en Email hvis du har denne type disk og vil sælge, vi
svare kun på emailen hvis det er den rigtige type disk så skriv hvad det er
for en type du har Model og Serie_Nr.

Peter Jensen
knaber@jyde.dk

Eller send en email til min ven.