Hund søges.
Fra : Dagny Christensen

Dato : 12-10-01 20:54

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få en langhåret schæfer,
det behøver ikke være med stamtavle. Jeg måtte desværre aflive min i mandags
på grund af alder 12 år, og jeg savner ham meget.
MVH
Dagny

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-10-01 21:22

"Dagny Christensen" <dagny.christensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mandags
> på grund af alder 12 år, og jeg savner ham meget.

Hej,

Prøv at kigge på www.schaeferhund.dk om du kan finde nogle kenneler der har
hvalpe p.t.

Husk blot at langhåret er en fejl som langt fra forkommer i hvert kuld
hvorfor en langhåret schæferhund kan være svær at finde.

Og ang. stamtavlen så tag den med for langhåret er som sagt en fejl der
bevirker at hvalpen ikke kan udstilles eller bruges i avlen hvorfor disse
langhåret hvalpe sælges til halv pris men du får stadig fuld garanti på
hvalpen med hensyn til HD m.m og flere steder kan du få en langhåret hvalp
til kr. 1750,- til 2200,- så der er ingen grund til at købe en uden
stamtavle .

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-10-01 22:11

Ved at der var et sted i Brenderup på Fyn, som avlede langhårs-schæfere. Det
er godt nok nogle år siden at jeg fik det fortalt, så ved ikke om det
eksisterer endnu.

/Joan