Diskettedrev/win2000 opfører sig underligt
Fra : Rolf Nordahl

Dato : 12-10-01 20:56

Hejsa
Mit diskette/win2000 er begyndt at opfører sig besynderligt. Når jeg i
windows højreklikker på en hvilken som helst fil (på en af harddiskene)
prøver systemet lige at læse fra diskettedrevet. Det er ved at drive mig til
vanvid.
Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at jeg for nylig har tilføjet
en ny harddisk.

Er der nogen der har en god ide til afhjælpning af problemet?

Med venlig hilsen

Rolf Nordahl

Fra : Henning

Dato : 12-10-01 22:27

On Fri, 12 Oct 2001 21:56:10 +0200, "Rolf Nordahl"
<rolfnordahl@REMOVETHISget2net.dk> wrote:

>Hejsa
>Mit diskette/win2000 er begyndt at opfører sig besynderligt. Når jeg i
>windows højreklikker på en hvilken som helst fil (på en af harddiskene)

Virusscanner?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Rolf Nordahl

Dato : 12-10-01 22:48

"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse
> Virusscanner?
>
> Henning
> hsb@REMOVETHISimage.dk

Nej desværre ikke.
Jeg har prøvet at slå den fra uden at det hjalp noget som helst.

mvh Rolf

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 22:49

"Rolf Nordahl" <rolfnordahl@REMOVETHISget2net.dk> skrev:

> [...]
> prøver systemet lige at læse fra diskettedrevet. Det er ved at drive mig til

Du kunne evt. prøve at tjekke dette link:
<http://www.winhelp.dk/95h16.htm>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Rolf Nordahl

Dato : 12-10-01 23:05

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne evt. prøve at tjekke dette link:
> <http://www.winhelp.dk/95h16.htm>
>
> --
> Mvh. Madsen
> Remove "who" in e-mail.

Det hjalp desværre heller ikke..... Men jeg har netop selv lige fundet
løsningen efter at have brug hele aftenen på at afinstallere og
geninstallerer programmer for at finde synderen

Det var StuffIt 5.5 (komprimeringsprogram primært til mac-folket)

Men ellers tak for linket

mvh Rolf

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 23:08

"Rolf Nordahl" <rolfnordahl@REMOVETHISget2net.dk> skrev:

> Det var StuffIt 5.5 (komprimeringsprogram primært til mac-folket)

Stuffit Expander? Den har jeg også installeret, men blot i en version
6.0 som ikke søger på a-drevet. 5.5 gjorde nu heller ikke, så vidt jeg
husker. (Genialt lille program for øvrigt.)

> Men ellers tak for linket

Så lidt. :)

--
Mvh. Madsen