PostGreSQL og PHP
Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 12-10-01 20:26

Hej folkens,

Er der nogen der kender nogle gode, letforståelige tutorials om hvordan man
bruger PostGreSQL og PHP sammen? Jeg har begrænset database erfaring (men
lidt ved man jo altid)

Andreas
--
http://www.solitude.dk

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 12-10-01 21:08

On Fri, 12 Oct 2001 21:26:13 +0200, "Andreas Haugstrup"
<usenet@solitude.dk> wrote:

> [...]
>bruger PostGreSQL og PHP sammen? Jeg har begrænset database erfaring (men

m. usmagelig ubeskedenhed[1] -> http://freshmeat.net/projects/php-dbi/

[1] ikke at jeg personligt har skrevet det.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Mickey

Dato : 12-10-01 21:14

"Andreas Haugstrup" <usenet@solitude.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender nogle gode, letforståelige tutorials om hvordan
man
> bruger PostGreSQL og PHP sammen? Jeg har begrænset database erfaring (men
> lidt ved man jo altid)

php.net's manuel er faktisk udemærket i denne sammenhæng, kommandoerne
hedder stort set det samme som til MySQL

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :