Hvad er det sket med Data Centrum?
Fra : Jonas

Dato : 12-10-01 19:13

jeg købte noget hardware der sidst år og jeg undre mig hvad der er sket med
dem, da de virkede ret stabile.

Har de skiftet navn eller sådan noget?

Hjælp mig!!

Hilsen
Jonas

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 19:21

"Jonas" <yazz@forum.dk> skrev i en meddelelse
> jeg købte noget hardware der sidst år og jeg undre mig hvad der er
sket med
> dem, da de virkede ret stabile.
>
> Har de skiftet navn eller sådan noget?
>
> Hjælp mig!!

http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=11800

HILSEN Peter

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 19:28

"Jonas" <yazz@forum.dk> skrev i en meddelelse
> jeg købte noget hardware der sidst år og jeg undre mig hvad der er
> [...]

Jeg kan se at du også har postet dette spørgsmål i dk.edb. Det er ikke
særlig hensigtmæssigt at poste et spørgsmål flere forskellige steder.

HILSEN Peter

Fra : Santa Xcaze

Dato : 12-10-01 22:03

SNIP

Sludder vist det er relevant for begge grupper er det da i orden ....

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 22:11

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev:

> Sludder vist det er relevant for begge grupper er det da i orden ....

Det er stadigvæk en god idé at lave opfølgning til en af grupperne
så det ikke bare er den samme diskussion der kører to steder uden
at hænge sammen.
Hvordan man sender til flere grupper og laver opfølgning til en enkelt
kan man lære her: <http://usenet.dk/ord/lokal.html#fut>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter C Hansen

Dato : 13-10-01 10:35

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> SNIP
>
> Sludder vist det er relevant for begge grupper er det da i orden ....

Det kan jo diskuteres til uendelighed. Jeg har et lidt ambivalent
forhold til det. På en side er det jo egentligt latterligt, at man leger
NG-politibetjent, og nærmest skræmmer nybegyndere eller andre væk med
strenge regelsæt for god opførsel. På den anden side vil det jo også
galt, hvis man tillader at folk, som fx har et spørgsmål om et defekt
grafikkort, kan stille det 5 forskellige steder:

dk.edb - det handler jo om edb
dk.edb.grafikkort - et grafikkort indgår
dk.edb.grafik - måske dækker denne NG også over grafikkort
dk.edb.hardware - det har unægteligt noget med hardware at gøre
dk.edb.bundkort - man oplyser jo hvilket bundkort grafikkortet er
tilsluttet

Det er selvfølgelig et overdrevet eksempel.

HILSEN Peter

Fra : DWM

Dato : 13-10-01 13:04

"Peter C Hansen" <nomail@tnomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhold til det. På en side er det jo egentligt latterligt, at man leger
> NG-politibetjent, og nærmest skræmmer nybegyndere eller andre væk med

Det er nok nærmere et spørgsmål om at vejlede på en fornuftig måde
uden at støde/fornærme posteren. Det er noget man tit i f. eks dk.binaer

> [...]
>
> dk.edb - det handler jo om edb
> dk.edb.grafikkort - et grafikkort indgår
> dk.edb.grafik - måske dækker denne NG også over grafikkort

Nope den NG omhandler diskussion af computerbaseret grafik

Jo bare lidt :)
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Peter C Hansen

Dato : 13-10-01 13:54

"DWM" <no.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse

> Nope den NG omhandler diskussion af computerbaseret grafik

Det ved jeg godt, men det glemmer folk tit - cirka en gang om ugen
kommer der et indlæg om grafikkort.

HILSEN Peter

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-10-01 17:10

"Jonas" <yazz@forum.dk> wrote in message
> jeg købte noget hardware der sidst år og jeg undre mig hvad der er sket
med
> dem, da de virkede ret stabile.
>
> Har de skiftet navn eller sådan noget?

Hvis du ikke allerede har set det i en anden tråd, er de gået i
betalingsstandsning. Hvis du har noget i klemme, kan du henvende dig til en
eller anden advokat i Aalborg.
Keller