Access 1997 går ned
Fra : Lars Olesen

Dato : 12-10-01 17:59

Jeg har tidligere skrevet til denne gruppe med en Access-database
1997, der har en tendens til at gå ned.

Nu kan jeg komme lidt nærmere problemet. Det viser sig, at den
virker, hvis der kun er en bruger online, men ikke hvis der er
flere brugere online.

Hvad kan det skyldes?

Med venlig hilsen
Lars Olesen
Vejle Idrætshøjskole
http://www.vih.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 15-10-01 13:19

Acces databasen virker kun med et begrænset antal brugere. Dog burde den
virke med mere end en brugere, men jeg kan ikke huske hvor mange samtidige
brugere den kan tage.

En løsning er at bruge mySQL eller SQLserver

/Marten

Fra : Karl Otto Sostack

Dato : 16-10-01 21:31

"Lars Olesen" <lars@vih.dk> skrev i en meddelelse news:9q77g5$bcb$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Nu kan jeg komme lidt nærmere problemet. Det viser sig, at den
> virker, hvis der kun er en bruger online, men ikke hvis der er

Har du du lavet udelt eller delt adgang til databasen, med delt adgang kan der være flere brugere (10) på ad gangen.

--

mvh Karl Otto