Sløv maskine
Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 17:18

Hej NG,

Jeg har lige opgraderet fra en AMD K7/600 mhz til :

AMD TB 1400 mhz (og dertil hørende bundkort)
Køler op til 1500 mhz
512 mb SDRam

der har hele tiden siddet :

Matrox G400
SB Live Value!
Ethernet 10/100 netkort
30gb + 6,4 gb harddisk
50X max cdromdrev

Og som OS har jeg Windows ME

Mit problem er at jeg føler ikke at jeg kører særlig stærkt, den er ikke
blevet mere stabil, den hakker STADIG i DF3 og den loader KONSTANT fra cd´en
i RA2

HVAD er der galt...

Min cpu holder sig på 52° +-1°

Kom med nogle forslag til forbedringer, OG hvor jeg kan købe dem...

Mange hilsner Frank

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 12-10-01 18:08

"Madsen" <newsgroups@anakin.dk> skrev

> Mit problem er at jeg føler ikke at jeg kører særlig stærkt, den er
ikke
> blevet mere stabil,

Geninstaller Windows.

>den hakker STADIG i DF3

Det tror pokker med det grafikkort MatroxG400 er ikke specielt
hurtigt til 3D, men genialt til 2D

>og den loader KONSTANT fra cd´en
> i RA2

Det gør visse originalspil

mvh
Peter

Fra : Peter C Hansen

Dato : 12-10-01 19:01

"Madsen" <newsgroups@anakin.dk> skrev i en meddelelse

> 50X max cdromdrev

Hvad er navnet på CD-romdrevet?
Jeg har også købt en ny computer for nylig, og det drev, som fulgte med,
var ufattelig lang tid om at slukke ned hver gang det havde lavet den
mindste smule. Jeg købte simpelthen bare et nyt.

Har du husket i øvrigt husket at aktivere DMA? (betyder næppe noget i
denne her sammenhæng)

> [...]
ikke
> blevet mere stabil, den hakker STADIG i DF3 og den loader KONSTANT fra

Prøv at downloade madonion 2001 og se hvilken score du får. Er den under
1500 med en 1400 mhz processor, så har forklaring på, hvorfor
grafikkortet hakker.
http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml

Evt prøv at downloade sisoft sandra og find af, hvad der gør computeren
langsom.
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=135

HILSEN Peter