plugins i Konqueror
Fra : Allan Weber

Dato : 12-10-01 17:04

Så vidt jeg har forstået, så skulle det være muligt at benytte netscape
plugins i Konqueror, men hvordan? Under plugins i Konqueror settings, er
der kun et markeringsfelt hvor der står "Enable Plugins globally", og denne
mulighed er krydset af.
Jeg bruger Mandrake 8.1 - håber der er nogen der kan hjælpe

aw

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 12-10-01 17:30

Allan Weber wrote:

> [...]
> settings, er der kun et markeringsfelt hvor der står "Enable Plugins
> globally", og denne mulighed er krydset af.

Hvis du i menuen i venstre side af Settings vinduet scroller helt ned i
bunden, så skulle der være et punkt kaldet "Netscape Plugins".

Hvis den ikke findes så mangler du sikkert at installere lesstif.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Allan Weber

Dato : 12-10-01 23:15

Jeg havde ikke installeret lesstif, men har nu fået gjort det. det afhjalp
dog ikke problemet

aw

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 13-10-01 10:10

Allan Weber wrote:

> Jeg havde ikke installeret lesstif, men har nu fået gjort det. det
> afhjalp dog ikke problemet

Jeg kommer lige i tanker om at Mandrake har lavet en mærkelig opdeling
af KDE, de har nemlig lavet en speciel kdebase-nsplugins pakke.

Har du installeret den?

Fra : Allan Weber

Dato : 13-10-01 11:44

nsplugins var ikke installeret, men det har jeg gjort nu, og nu virker
plugins'ene endelig!!

Tusinde tak for hjælpen

aw