Trådløst alternativ til Logitech Mini Whee~
Fra : Uni Bull

Dato : 12-10-01 15:43

Hej nørder

Jeg skal bruge en mus til min bærbare.
Jeg har kigget på Logitech Mini Wheel Mouse - problemet er bare at jeg vil
have en trådløs.
Logitech laver svjv ikke en Cordless Mini Wheel Mouse, men der må være andre
producenter der laver en relativt lille trådløs mus.

Hvad har i af forslag og erfaringer ?
--
Uni Bull
København K

Fra : Uni Bull

Dato : 14-10-01 09:55

Uni Bull <Uni.Bull@Worldonline.dk.NOSPAM> proklamerede in

> Hvad har i af forslag og erfaringer ?

Hmmm... Det var da pokkers... Jeg må nok tage til takke med en af Logitechs
Cordless.

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-10-01 18:39

"Uni Bull" <Uni.Bull@Worldonline.dk.NOSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
andre
> producenter der laver en relativt lille trådløs mus.

Var i bilka en dag og så en trådløs mus, godt i "normal" størrelse, men
modtageren var en lille sag på ca. 2 x 4 cm til USB.

Brian