Initiativ til gruppe
Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 12-10-01 14:47

Hej igen.

Jeg har nu sendt et OTD (oplæg til diskussion) til dk.admin og
dk.admin.opslag i håb om, at vi kan få oprettet en ny gruppe ved navn:
dk.marked.privat.hest-og-rytter.

Diskussionsperioden er fra idag til og med 1. november, hvorefter der
skal stemmes om gruppen. Jeg håber meget at brugerne af denne
nyhedsgruppe vil bakke op om initiativet og afstemningen??

Med venlig hilsen

Linda Christie Poulsen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-10-01 20:21

In article <otsdstsouqsuddvc0feg153pc0kurq43nd@4ax.com>, Linda Christie Poulsen wrote:
> [...]
> skal stemmes om gruppen. Jeg håber meget at brugerne af denne
> nyhedsgruppe vil bakke op om initiativet og afstemningen??

Jeg vil lige smutte der ind også, husk at stemme for at den
bliver oprettet :)

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Benedicte Beck

Dato : 29-10-01 12:55

> Jeg vil lige smutte der ind også, husk at stemme for at den
> bliver oprettet :)

Hej!

Hvordan stemmer man på en gruppe ????

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-10-01 13:00

> Hej!
>
> Hvordan stemmer man på en gruppe ????

Jeg ved ikke helt om afstemningen er startet endnu, eller om
der stadig er OTD (Oplæg Til Diskution)
Det du kan gøre er at gå ind i
dk.admin og finde det indlæg der hedder noget med
OTD: bla bla bla dk.marked.dyr.hest-og-rytter.
Det er vist lavet den 15. oktober.
Du læser så de indlæg der er og kommentere evt.

ion++

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-10-01 13:01

> OTD: bla bla bla dk.marked.dyr.hest-og-rytter.

Den hedder
OTD dk.marked.privat.dyr.hest-og-udstyr

ion++

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 29-10-01 15:52

On Mon, 29 Oct 2001 12:55:20 +0100, "Benedicte Beck"
<beck.henrik@mail.dk> twrote:

>Hej!
>
>Hvordan stemmer man på en gruppe ????

Der bliver holdt en afstemning omkring den 1. november på dk.admin -
men bare rolig - jeg skal nok give lyd i god tid!!

Linda

Fra : Killalot

Dato : 29-10-01 14:57

Jeg ville nu foretrække at vi udviddede ndenne gruppe lidt i stedet - på den
måde kan man slippe for at læse alt for mange forskellige nyhedsgrupper...
Winnie

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-10-01 15:16

In article <3bdd5fd2$0$26985$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Killalot wrote:
> Jeg ville nu foretrække at vi udviddede ndenne gruppe lidt i stedet - på den
> måde kan man slippe for at læse alt for mange forskellige nyhedsgrupper...

Hvorfor er det et problem at læse mere end en nyhedsgruppe ??

Problemet med at udvide fundsatsen for denne gruppe er at
denne gruppe ligger i fritid hirakiet, og det vil udvande
det hiraki hvis der blev puttet køb og salg ind under.

ion++

Fra : Killalot

Dato : 29-10-01 19:24

Problem og problem...jeg læser allerede 15 stykker - det er rigeligt!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-10-01 19:27

In article <3bdd9e7b$0$11598$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, Killalot wrote:
> Problem og problem...jeg læser allerede 15 stykker - det er rigeligt!

Så kan jeg ikke se hvorfor du ikke godt vil have en klar
adskillelse af ting der ikke høre sammen.

ion++

Fra : Killalot

Dato : 29-10-01 22:19

Jo, det vil jeg skam også gerne jf. westernridning, fjordheste, islænder mv.
Hvis der var en for dressurryttere holdt jeg mig da til den. Men når det
hele alligevel skal blandes, ville jeg da foretrække at få et godt tilbud på
dette eller hint indimellem. Forstår du hvad jeg mener?
Fx sidder jeg og roder i dk.fritid.lystfiskeri -
dk.marked.privat.lystfiskeri - dk.kommerciel.lystfiskeri osv...Det ville da
ved gud være lettere at overskue, om det hele kom i en pakke.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-10-01 22:41

In article <3bddc764$0$26981$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Killalot wrote:
> [...]
> hele alligevel skal blandes, ville jeg da foretrække at få et godt tilbud på
> dette eller hint indimellem. Forstår du hvad jeg mener?

Nja, jeg vil ikke gerne opdele de der slags ridninger i
forskellige ting, da de jo også kan sidde inde med viden
om heste.
Omvendt vil jeg godt fritage mig fra at professionelle
heste handlere poster i tide og utide herinde om at nu
skal de altså sælge den og den super hest.
Jeg er ikke interreseret, jeg skal ikke købe hest, jeg
har, jeg skal ikke købe trailer, jeg har ikke engang en
bil.

Yderligere kan jeg se en fordel for de unge piger som
interreserer sig for heste, men som ikke har deres
egen i at de ikke skal se på heste salgs/købs tilbud.
Eller at folk der midlertidigt ikke har hest, fx. fordi
de studerer heller ikke behøver se på de annoncer.
De har slet ikke engang brug for heste udstyr, og vil
ikke sælge deres da de jo selvf. skal have hest igen :)

> Fx sidder jeg og roder i dk.fritid.lystfiskeri -
> dk.marked.privat.lystfiskeri - dk.kommerciel.lystfiskeri osv...Det ville da
> ved gud være lettere at overskue, om det hele kom i en pakke.

Nej, så ville der jo komme mange indlæg til dem der kun
læser en gang eller 2 om ugen/måneden.
Der er en grund til at fritid, marked, og privat og kommerciel
er opdelt sådan. Det er fordi folk der bruger usenet og
deltager aktivt i udformningen af det, dvs. folk der kommer
i .admin hirakiet, (jeg gør ikke) har ment at det var smartest.

Jeg kan helt ærligt ikke se forskellen på om du skal chekke
89 indlæg i samme gruppe, eller
29 i en, 19 i en anden, 34 i den 3, osv...
Måske er det din newsreader der gør det besværligt, men i min
taster jeg bare n for næste besked og nn for næste newsgroup.
Jeg kan endda have 3409748 minuter imellem de 2 tastetryk.
Det er ikke spor besværligt.

ion++