logitech mus og langsom scroll...
Fra : Tommy Hemmert Jørgen~

Dato : 12-10-01 11:41

Er der andre end mig der har alvorlige problemer med at logitechs mus (med
Mouseware drivere) scroller usandsynligt langsomt??? Der er absolut ingen
problemer hvis jeg bruger microsoft standarddrivere, men så er der ingen
dobeltklik på midterste museknap... Og jeg HAR slået "smooth scroll" fra!

Med venlig hilsen
Tommy Hemmert Jørgensen

Fra : Esben

Dato : 12-10-01 12:30

"Tommy Hemmert Jørgensen" <tommy@halfahead.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dobeltklik på midterste museknap... Og jeg HAR slået "smooth scroll" fra!

Er der ikke et sted i egenskaber for mus man kan bestemme hvor mange linier
ad gangen der scrolles?

--
Esben

Fra : Tommy Hemmert Jørgen~

Dato : 12-10-01 16:34

"Esben" <vidstid@teliamail.dk> wrote in message

> "Tommy Hemmert Jørgensen" <tommy@halfahead.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er der ikke et sted i egenskaber for mus man kan bestemme hvor mange
linier
> ad gangen der scrolles?

jo, men det er slet ikke det jeg mener: Også selvom der kun scrolles én
linje eller 6 linjer - så sker det SÅÅÅ langsomt. Hvis jeg scroller så meget
jeg kan med hjulet, så snegler siden sig afsted med 3 'ticks' i sekundet.
Det sjove er
at med Microsofts drivere reagerer siden med det samme og nøjagtig efter
scrollhjulet!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-10-01 16:33

"Esben" <vidstid@teliamail.dk> skrev i en meddelelse

> ad gangen der scrolles?
>
> --
> Esben

Jo, man kan selv bestemme, hvor mange linier, der skal scrolles i Logitech's
mouseware.
Gå ind i kontrolpanel, dbklik på mus, vælg fanebladet Buttons og vælg antal
linier under Scroller.
That's it and that's that.

Best Regards

Jesper

Fra : Thïngmand

Dato : 12-10-01 17:50

> [...]
> dobeltklik på midterste museknap... Og jeg HAR slået "smooth scroll" fra!

Jeg syntes at kunne erindre at min gjorde det samme - dog ikke siden jeg har
opdateret mouseware - kører du med den nyeste (9.29)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 13-10-01 13:31

In article <BaFx7.8186$uQ.759078@news010.worldonline.dk>, michael@thingmand.dk
says...

> Jeg syntes at kunne erindre at min gjorde det samme - dog ikke siden jeg har
> opdateret mouseware - kører du med den nyeste (9.29)

De seneste drivere gør det samme.

Nogen, der ved, om man kan få tommelfingerknappen til at fungere med MS'
drivere?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Tommy Hemmert Jørgen~

Dato : 15-10-01 08:49

"Søren 'Mufoxe' Lund Jensen" <mufoxe@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> says...

> De seneste drivere gør det samme.
>
> Nogen, der ved, om man kan få tommelfingerknappen til at fungere med MS'

Jeg mener ikke at man med MS drivere kan lave andet end 2 knapper og et
scrollhjul...Jeg har rodet HELE internettet igennem efter noget der kunne
lave dobbeltklik på midterste museknap, med der er intet.

Jeg har også spurgt Logitech selv og de sagde at det var min installation a
Mouseware som var 'corrupt'. Jeg skulle quitte ALLE programmer og installere
igen. Year, right!

Jeg tror vi bliver nødt til at investere i en anden non-Logitech mus hvis vi
vil have noget der VIRKER!!!

(desuden er deres optiske mus og deres trådøse noget MAKVÆRK! unøjagtige og
upålidelige hele bundtet! GRRR)

MVH tommy