ansigtsbehandling.
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 12-10-01 10:51

Her må da være nogle piger med nogle tips. Jeg har været syg længe, og
nu er jeg blevet rask, hvilket jo er lækkert, men jeg har det
problemet at jeg siden min sygdom stadig har lidt poser under øjnene,
hvordan får man glattet det område ud igen?

Ps: (jeg er kun 25, så det er altså ikke alderen, der har givet mig
dem :) )

Fra : Mari

Dato : 14-10-01 13:42

"Lars Jakobsen" <digtekat@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:85fdstcb8ej9aiin3nqdgei4u2piqt52t4@4ax.com...
>at jeg siden min sygdom stadig har lidt poser under øjnene,
> hvordan får man glattet det område ud igen?

Måske tror du jeg laver gas, men det gør jeg ikke.
Du har ikke motioneret, mens du var syg - og derfor
kan dine "udskillelsesorganer" være blevet dovne.
I den grad du nu er rask nok til det - vil det være en god
ide at sætte ind med raske gå-løbe-cykleture - hver dag.
Og husk så også at drikke 2-3 liter VAND dagligt - så du
får skyllet systemet ordentligt igennem.

Mh Mari