accesskey
Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 12-10-01 08:26

Hej folkens

Jeg ved at man kan lave en accesskey på forskellige elementer i en HTML
side. Der med vil ALT + ACCESSKEY aktivere det e´lement på en Windows
maskine.
Er det muligt at lave andre accesskeys, eks. CTRL-ALT-ACCESSKEY osv?

MVH

Klaus Hebsgaard

Fra : top

Dato : 16-10-01 09:30

Accesskey property'en understøtter kun ALT, men du kan kode dig ud af det på
en anden måde:
document.onkeydown=function(){
if(event.altKey && event.ctrlKey &&
event.keyCode==65){alert('ctrl+alt+a')}
};

Virker i IE

-Top

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 17-10-01 08:00

> Accesskey property'en understøtter kun ALT, men du kan kode dig ud af det

> [...]

Tak Top

Det er muligt at jeg kan bruge dette istedet.....

MVH

Klaus