driver til Maybelline monitor
Fra : Anette

Dato : 12-10-01 01:38

Hej Gruppe

Jeg har en veninde som jeg skulle hjælpe med at formatere en computer for.
Da jeg var færdig, viste det sig at hun i sin tid ikke havde fået en
diskette med driver til hendes monitor. Den viser i øjeblikket kun 16
farver, og det er der ingen som vil acceptere. Jeg har været på Nettet for
at se om jeg kunne finde en driver til hende, men uden held. Nok de forkerte
steder som jeg er kommet hen. Monitoren er en Maybelline monitor og der står
et nummer på den : M 1554-2. Er vi så heldige at der er en af jer som ligger
inde med den rigtige driver, vil jeg meget gerne høre fra jer.
På forhånd tak
Anette

Fra : Madsen

Dato : 12-10-01 03:05

"Anette" <aovergaard@hund.dk> skrev:

> [...]
> et nummer på den : M 1554-2. Er vi så heldige at der er en af jer som ligger
> inde med den rigtige driver, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Hej,

Det er sikkert ikke en driver til sin monitor hun mangler, men derimod
en driver til grafikkortet. Hvilket grafikkort der sidder i plejer pc'en af
afsløre et kort sekund under opstart, men det er ikke alle grafikkort
der gør det. Hvis hun ikke ved hvilket grafikkort der sidder i, så bliver
I nok nødt til at skille maskinen ad og tjekke efter hvad der står på
kortet. Når først I ved hvilket grafikkort der sidder i dyret, så burde
det være en simpel sag at finde en egnet driver på nettet vha. f.eks.
www.google.com

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-10-01 08:12

"Anette" <aovergaard@hund.dk> wrote in

> Er vi så heldige at der er en af jer
> som ligger inde med den rigtige driver,

Brug standard Plug&Play driveren.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Anette

Dato : 12-10-01 19:59

Desværre Kent, så er det standard Plug&Play driveren, som vi har sat ind.
Jeg må prøve at se om jeg i næste uge kan finde ud af hvad hendes grafikkort
er for et( iflg. svaret fra Madsen), og så se om vi kan klare det den vej,
hvis der da ellers ikke er flere gode forslag.
Anette