for lidt strøm?
Fra : The big M.

Dato : 11-10-01 22:04

Hej
Jeg har for et stykke tid siden købt et Microstar 6380 Raid bundkort og har
smækket en T-bIrd 1400 I.
I starten havde jeg problemer med at maskinen genstartede tit, uden varsel
eller provokation. Jeg fik så at vide at det sikkert var fordi jeg havde en
for svag psu (250 Watt) såjeg har nu købt mig en 300 Watts strømforsynin,
men den gør det stadig, den der hedder -12v ligger nede på -13 og -13,1

Kan det virkeligt passe at 300 Watt er for lidt. Jeg har ikke noget særligt
i maskinen:

Microstar 6380 RAID
T-Bird 1400 Mhz
Ibm Deskstar 40 Gb (7200 omdr)
ATI radeon All-In-Wonder
SB Live lydkort 1024 player
10/100 Mbit Netkort
1 90 mm køler på 7v
1 80 mm blæser på 7v
1 termostatstyret cpu cooler... Silent vulcano II (tror jeg nok)

hvad gør jeg forkert?

Hverken Maskine eller grafikkort er overclockede!!!
mvh
Morten