Vinterdækken
Fra : Tulle

Dato : 11-10-01 21:08

Hej NG
Jeg har et Typhoon vinter dækken til salg, det er 145 cm., grøn,sort og blå ternet, nyvasket (har dog heste hår på indersiden) mangler en benstrop og nederste bringespænde, er taget af da jeg syntes det giver mere bevægelses frihed for hesten, kan sættes på igen. Det er 100 % vind/vand tæt og åndbart. Er syet et sted, men stadig vandtæt. Meget slidstærkt og holder hesten varm hele vinteren.
Det befinder sig i Galten eller Tranbjerg J.
Pris fra ny 899 kr.
Pris......gi et bud.
Mvh. Marianne
ps. vi deler porto
pps. jeg ved dette ikke er et salgs sted, men hvis der ikke er mere aktivitet kan det vel ikke skade

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-10-01 10:48

> pps. jeg ved dette ikke er et salgs sted, men hvis der ikke er mere aktivitet kan det vel ikke skade

jo det kan, for dit indlæg vil trække flere til sig, osv.
det er IKKE et salgsstede, fundsatsen skriver direkte.
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.hest
   "Uønskede emner:
Formidling af serviceydelser, salg af heste og rideudstyr mm. vil
stadig skulle henvises til dk.marked.dyr."

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 12-10-01 11:29

On Fri, 12 Oct 2001 09:47:44 +0000 (UTC), bendtsen@brok.diku.dk (Jon
Bendtsen) twrote:

> [...]
>   "Uønskede emner:
> Formidling af serviceydelser, salg af heste og rideudstyr mm. vil

Nu ligger det sådan, at jeg er den der for nogle år siden tog
initiativ til oprettelsen af denne gruppe. Lige siden har jeg håbet
på, at nogen vil lave en dk.marked.hest-og-udstyr så vi kunne slippe
for salgsannoncerne - hvem er frisk på at indsende opfordringen til
dk.admin??

Linda

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-10-01 11:44

> [...]
> på, at nogen vil lave en dk.marked.hest-og-udstyr så vi kunne slippe
> for salgsannoncerne - hvem er frisk på at indsende opfordringen til

det er der vel ikke noget i vejen med at du kan ??

ion++

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 12-10-01 14:15

On Fri, 12 Oct 2001 10:43:40 +0000 (UTC), bendtsen@brok.diku.dk (Jon
Bendtsen) twrote:

>det er der vel ikke noget i vejen med at du kan ??

Nej - men det kunne jo være andre havde lyst til at prøve kræfter med
at starte en nyhedsgruppe op?

Linda

Fra : Britta Larsen

Dato : 12-12-01 19:11

Hvad med
Dk.marked.privat.dyr.hest ?
den er da beregnet til sådan et indlæg, hvorfor skulle den ellers være der?