PHP og SSI
Fra : Hov-Hov

Dato : 11-10-01 20:49

Hej!

Jeg har lavet en gæstebog i PHP, som jeg gerne vil have ind i mit nye
design. I mit nye design bruger jeg SSI til at inkludere blandt andet
Menuen. Jeg er derfor nødt til at kalde alle min filer .shtml for at SSI
virker.

Jeg har også prøvet at sætte min gæstebog ind i designet ved hjælp af SSI -
og det virker fint. MEN hvis man vælger at skrive i gæstebogen kommer man
"ud" af det nye design.

Nogen der kan hjælpe??

Gæstebog i PHP: http://www.hov-hov.dk/gb/guest.php
Design den skal ind i: http://www.hov-hov.dk/guestbook.shtml

Med venlig hilsen
Johnny Sørensen
Hov-Hov.dk: www.hov-hov.dk

Fra : phpbuilderdk

Dato : 11-10-01 20:58

Kan du ikke bare inkuldere den i dit design ?

/ www.phpbuilder.dk

Fra : Hov-Hov

Dato : 12-10-01 13:22

> Kan du ikke bare inkuldere den i dit design ?

Det har jeg prøvet ved hjælp af SSI-include-kommandoen. Det virker også
fint, MEN hvis personen vil skrive i gæstebogen ryger Gæstebogen så at sige
"ud" af designet igen når personen klikker på Tilføj post-knappen. Jeg er
både nybegynder i PHP og SSI.

Johnny

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 12-10-01 00:51

> [...]
SSI -
> og det virker fint. MEN hvis man vælger at skrive i gæstebogen kommer man

Brug PHP i stedet for SSI?

--
Mvh. Mogens,
www.momech.dk