hvilken Router til Tiscali ADSL forbindels~
Fra : Butch

Dato : 11-10-01 20:44

Hej Gruppe
Jeg overvejer at opgradere min 256/256 Tiscali ADSL forbindels.
Nu har jeg en Cisco 677 router. Men på Tiscalis hp kan man vælge
imellem en Cisco677, en Cisco827 eller en SOHO 77.

Hvad er fordele og ulemper imellem de 3 løsninger?

Soho 77 og Cisco 827 er dyre end min nuværende 677, hvad
for man for de ekstra penge?

Jeg har haft problemer med at opsætte en FTP server på min
nuværende forbindelse.
Vil et router skift kunne afhjælpe det?

/Thomas

Fra : Dorph

Dato : 12-10-01 17:05

Det ser ud til at tale og video i f.eks messenger virker med
soho77 og Cisco827 da de begge understøtter NAT og H.323

Dorph